Ametro Oy pesee kilpailijansa laadukkaalla siivouspalvelulla

Parempaa asiakaspalvelua
Rajasoft uudisti siivouspalveluyritys Ametro Oy:n sivuston, joka palvelee niin nykyisiä kuin tuleviakin asiakkaita. Ametrolla on oltu tyytyväisiä sivuston raikkaaseen ilmeeseen ja sisältöön. Uudessa sivustossa siivouspalvelujen sisältö tuodaan hyvin esille ja asiakas löytää helposti tarvitsemansa palvelut.



Säpinää liiketoimintaan jatkuvalla yhteistyöllä
Sivuston uudistuksella ja myöhemmin tehdyillä näkyyvyyden ja sisältöjen kehittämistoimilla on ollut merkittävää ja pysyvää vaikutusta Ametron liiketoimintaan.
Rajasoft on ylläpitänyt, seurannut ja analysoinut Ametron verkkoviestintää. Havaintojen pohjalta Rajasoft on hahmotellut kehitysehdotuksia, joista pääosa on toteutettu viime vuosien aikana.
Ametron viestintä on muuttunut aktiiviseksi ja nojaa yhdessä tuoreena pidettyihin tavoitekuvauksiin.
Näkyvyys Googlen hakutuloksissa ja sosiaalisessa mediassa on parantunut huomattavasti, minkä myötä yhteydenottojen määrä on kasvanut jatkuvasti. Myös uuden asiakkaan hankinnan kustannusta on saatu painettua selvästi alaspäin.
Rajasoftin jatkuvan verkkoviestinnän kehittämisen palvelun avulla Ametron viestintä kehittyy ja pysyy aina ajan tasalla, vaivattomasti.
Ametro Oy
Ametro Oy on pääkaupunkiseudulla toimiva, kotisiivouksiin keskittynyt siivouspalveluyritys. Yhtiöllä on hiottu, sulava palvelukonsepti, jolla palvellaan säännöllisesti yli 1000 kotisiivousasiakasta. Palvelun laatu on asiakastyytyväisyyskyselyjen ja asiakassuhteiden keston perusteella maan kärkitasoa.