Soita asiakaspalveluumme

Lähetä meille viesti:

Lehdistötiedote

Rajasoft on ostanut Buorren markkinointiviestintä- ja verkkopalveluliiketoiminnan – Buorre keskittyy jatkossa 3D-liiketoimintaan

Buorre ja Rajasoft ovat solmineet merkittävän sopimuksen, joka vahvistaa molempien yritysten liiketoimintaa ja mahdollistaa entistä keskittyneemmän palvelutarjonnan asiakkaille. Sopimuksen mukaisesti Buorre myy markkinointiviestinnän, verkkosivujen kehittämisen ja ylläpidon liiketoimintansa Rajasoftille 1.9.2024 alkaen. Tämä päätös tukee kummankin yrityksen pitkän aikavälin visioita ja tavoitteita.

Buorressa toiminut markkinointitiimi siirtyy Rajasoftille vanhoina työntekijöinä ja jatkaa nykyisten projektien parissa tuttuun tapaan. Tämä varmistaa, että palvelut jatkuvat keskeytyksettä ja nykyiset sopimukset pysyvät voimassa.

Rajasoft vahvistaa markkina-asemaansa

Rajasoft Oy on espoolainen digitoimisto, jolla on 20 vuoden kokemus verkkonäkyvyydestä, sisällöistä ja tekniikasta.

“Rajasoft tarjoaa kokonaisvaltaista markkinointia hyödyntäen pitkää kokemustaan sekä kehittynyttä automaatiota ja tekoälyä. Buorren kokeneet osaajat vahvistavat Rajasoftin tiimiä entisestään, mahdollistaen entistä paremman palvelun asiakkaillemme.”, kertoo yhtiön perustaja ja toimitusjohtaja Jarkko Sipilä.

Kauppa merkitsee myös Rajasoftin tiimin laajentumista Vaasaan, mikä vahvistaa yhtiön asemaa Länsi-Suomen markkinoilla.

“Laajentuminen mahdollistaa paikallisen palvelun ja aiempaa tiiviimmän yhteistyön alueen asiakkaiden kanssa.”, Sipilä iloitsee.

Buorren uusi strateginen painopiste

“Buorre on tunnettu vahvasta suunnitteluosaamisesta ja voidaan sanoa, että palaamme juurillemme. Olemme aina tehneet töitä useiden kansainvälisten yritysten kanssa tuotemarkkinoinnin ja 3D-suunnittelun parissa ja haluamme keskittyä siihen entistä vahvemmin.” kertoo Buorren perustaja ja pääomistaja Paulus Perkkiö.

Buorren palvelukokonaisuus tulee jatkossa muodostumaan 3D-animaatioista, käyttöliittymäsuunnittelusta, teollisesta muotoilusta ja tuotestrategioiden luomisesta.

“Tämä siirtymä mahdollistaa sen, että voimme keskittää enemmän resursseja, innovaatioita ja huomiota palveluihin, joiden avulla voimme kasvaa johtavaan asemaan teknologia- ja rakennusteollisuuden palvelijana.”, päättää Perkkiö.