Espoon Kodinkonehuolto
Kodinkoneiden ja lämpöpumppujen asiantuntija Espoon Kodinkonehuolto Oy halusi parantaa yrityksensä laatumielikuvaa verkossa ja lisätä sivustolta saatavaa myyntiä. Yhteistyön tuloksena syntyi myyvä ja uskottava verkkosivusto, joka tuo yrityksen palvelut ja brändin houkuttelevasti esille, tarjoten käyttäjille miellyttävän käyttökokemuksen.
Lähtötilanne
Ennen sivustouudistusta Rajasoft ja Espoon Kodinkonehuolto olivat tehneet yhteistyötä näkyvyyden hankinnassa.
Hyvin toiminut yhteistyö ja Rajasoftin vahva osaaminen herättivät luottamuksen jo aikaisemmin, joten Rajasoft oli luonnollinen valinta myös sivustouudistuksen toteuttajaksi.
Espoon Kodinkonehuollon vanha sivusto oli ulkoasultaan ja toiminnallisuuksiltaan vanhentunut, eikä se vastannut haluttua mielikuvaa yrityksestä. Lisäksi sivusto oli vaikeasti navigoitava ja sisällöiltään sekava, mikä teki tarvittavan tiedon löytämisestä haastavaa.
Sivustouudistuksen tavoitteena oli luoda nykyaikainen ja selkeä verkkosivusto sekä lisätä sivustolta tulevaa myyntiä ja yhteydenottojen määrää. Myös yrityksen vahva hakukonenäkyvyys tuli säilyttää vähintään samalla tasolla.
Myyntiä tukevat sisällöt
Espoon Kodinkonehuollon verkkosivu-uudistus aloitettiin yrityksen tarpeiden ja toiveiden kartoittamisella. Sivustolle suunniteltiin selkeä rakenne ja lämpöpumppu- ja kodinkonehuollon asiakkaita palvelevat osiot.
Suurin osa pääsivujen sisällöistä suunniteltiin kokonaan uudelleen. Sivustolle tuotettiin myös runsaasti täysin uusia sivuja ja sisältöjä, jotka parantavat sivuston hakukonenäkyvyyttä.
“Huomioimme sisällöissä asiakkaiden erilaiset tarpeet: huolloissa avuntarve on äkillinen, kun taas lämpöpumpun hankintaa harkitaan pidempään. Hyvät sisällöt tukevat ostopäätöstä ja helpottavat myös Espoon Kodinkonehuollon asiakaspalvelun kuormaa.”
Laura Jorvala-Fekete
Rajasoft Oy
Uusi visuaalinen ilme vahvistaa brändiä
Sivuston visuaalinen ilme uudistettiin perusteellisesti, ja samalla uudistettiin myös yrityksen logo. Logon muotokielestä johdettu kuvio toistuu sivuston eri osioissa, luoden yhtenäistä tunnelmaa.
”Uusi visuaalinen ilme viestii nyt paremmin yrityksen arvoista ja identiteetistä. Logossa oleva vihreä lehtikuvio viittaa ympäristöystävällisyyteen, kun taas tuttu sininen väri on säilytetty korostamaan brändin luotettavuutta.”
Isto Karttunen
Rajasoft Oy
Visuaalisesti näyttävä ja käyttäjäystävällinen sivusto
Lopputuloksena syntyi visuaalisesti näyttävä ja informatiivinen sivusto, joka tuo yrityksen eri palvelut selkeästi esille ja erottautuu kilpailijoistaan positiivisesti.
Kokonaisuudessa onnistuttiin erinomaisesti. Rajasoftilla on vahvaa osaamista ja näkemystä nykyaikaisista verkkosivuista niin teknisesti, visuaalisesti kuin sisällöllisestikin.
Espoon Kodinkonehuollon ja Rajasoftin välinen yhteistyö jatkuu viestinnän kokonaisvaltaisen kehittämisen merkeissä.
Espoon Kodinkonehuolto Oy
Espoon Kodinkonehuolto Oy on paikallinen kodinkoneiden huoltoliike ja lämpöpumppujen asiantuntija. Yritys tarjoaa nopeaa ja asiantuntevaa kodinkonehuoltoa yli 25 vuoden kokemuksella sekä kestäviä lämmitys- ja viilennysratkaisuja.
Tehdään tuloksia, sovi tapaaminen!
Lähetä yhteydenottopyyntö tai soita asiakaspalveluumme 045 2666 778.